آوا باکس دیکشنری انگلیسی به انگلیسی کمبریج، مخصوص موبایل
 
مرکز دانلود
دانلودبرنامه وبازی آندرویدوpc/کارتون ومستندو...
 

 دانلود دیکشنری انگلیسی به انگلیسی کمبریج، مخصوص موبایل (اندروید)

Cambridge Advanced Learners 2.1 Android

 

 

دیکشنری پیشرفته کمبریج مخصوص زبان آموزان (Cambridge Advanced Learner's Dictionary) یکی از منابع مهم برای مراجعه و یادگیری معنی لغات و اصطلاحات زبان انگلیسی است. این دیکشنری معمولا به افرادی که در حال یادگیری دوره های پیشرفته زبان انگلیسی هستند توصیه میشود.

 

در این مطلب، نسخه Android این دیکشنری ارزشمند را برای شما آماده کرده ایم. که روی موبایل و همچنین تبلت هایی که سیستم عامل اندروید دارند قابل استفاده است.

 

این دیکشنری حاوی بیش از 180 هزار واژه و اصطلاح زبان انگلیسی است. مهم ترین خاصیت دیکشنری Cambridge Advanced Learner's این است که علاوه بر ارائه معنی لغات، یک نرم افزار آموزشی محسوب میشود. چون معنی هر واژه را با کلمات ساده انگلیسی بیان میکند و این باعث میشود تا علاوه بر فهمیدن معنی واژه مورد نظر، سایر لغات انگلیسی را نیز مرور کنید و با نحوه استفاده آنها در جملات آشنا شوید.

در این مطلب، ورژن 2.1 از نسخه اندرویدی این دیکشنری ارائه شده است.

ملی باکس آوا باکس رخ باکس

ادامه مطلب ...

Monster Island بازی جدید و بسیار زیبا در سبک بازی های ماجرایی می باشد که ابتدا برای گوشی های آیفون منتشر شد و پس از آن هم نسخه ی آندرویدی آن طراحی و منتشر شد و ما امروز جدیدترین ورژن آن را که امروز برروی مارکت اندروید برای دانلود قرار گرفت را برای شما قرار داده ایم.

بازی فوق شامل یک جزیره با هیولا هایی بامزه و رنگارنگ است که گروهی از هیولاهای بدجنس ، قصد بر هم زدن نظم این جزیره را دارند و شما باید از شر این هیولاهای بدجنس راحت شوید و آنها را از بین ببرید.

از ویژگی های این بازی می توان به داشتن ۳۱۵ سطح با ۵ جزیره ی مختلف و دارای ۱۶ کاراکتر و قهرمان مختلف و گرافیک HD و شگفت انگیزاشاره کرد.

بر ای دانلود این بازی از سرور دانلود ۰۰۹۸ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

 

بازی ماجراجویی Monster Island 1.1.4 - آندروید

 

ملی باکس آوا باکس رخ باکس

ادامه مطلب ...

GRave Defense در سبک بازی های دفاع از برج است و با ویژگی های جدید خود، این دسته از بازی ها را وارد مرحله ای تازه کرده است. این بازی کیفیتی به مراتب بهتر از سایر بازی های دفاعی دارد و ویژگی های خاصی را در خود جای داده است. ویژگی هایی مثل بازی داستانی که در مکان های مختلف با زامبی ها روبرو می شوید و باید از سرزمین خود در برابر آنها دفاع کنید تا در نهایت به هیولای زامبی ها برسید و نابودش کنید. همانند سایر بازی های دفاعی، در این بازی نیز شما باید مهارت های تاکتیکی و استراتژیکی خود را به کار بگیرید و در مسیر حرکت زامبی ها سلاح های سبک و سنگین مختلف خود را قرار دهید تا آنها را مورد هدف قرار دهند. بازی دارای ۱۵ سلاح مختلف و قابل ارتقاست که هر کدام قدرت خاصی دارند. همچنین با پیدا کردن گزینه های مخفی در حین بازی می توانید قدرت دفاعی خود را افزایش دهید.

GRave Defense HD v1.15.0 دانلود بازی GRave Defense HD v1.15.0   اندروید

ملی باکس آوا باکس رخ باکس

ادامه مطلب ...

نسخه ی ۲ بازی محبوب و بسیار زیبای Shoot the Apple با جهانی جدید و متفاوت با گیم پلی جدید و گرافیک بهتر امروز در مارکت اندروید منتشر شد !

در این بازی شما باید با تنظیم کردن جهت و قدرت توپ ، آن را برای یک شلیک دقیق آماده کنید و موانع مختلف را نابود کنید تا سیب هایی که پشت آن ها مخفی شده اند را بیابید .

پیش نیاز بازی : اندروید ۲.۲

برای مشاهده ی تصاویری از محیط بازی Shoot the Apple 2 و دانلود آن به صورت رایگان از دانلود ۰۰۹۸ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید .

 تغییرات نسخه جدید : افزوده شدن ۱۵ مرحله ی جدید

Shoot the Apple 2 Game For Android

 

ملی باکس آوا باکس رخ باکس

ادامه مطلب ...

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مرکز دانلود و آدرس markaze-download.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 325
بازدید دیروز : 362
بازدید هفته : 1195
بازدید ماه : 2476
بازدید کل : 268242
تعداد مطالب : 115
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


ملی باکس باکس 24 رخ باکس